Растежът на продажбите по време на празничния сезон в САЩ е по-нисък от очакваното

14:31, 26 ноември 2023
Според Националната асоциация на търговците на дребно за целия празничен сезон тази година клиентите вероятно ще похарчат около 875 долара средно на човек или с около 45 долара повече, отколкото миналата година
Сезонът на продажбите в САЩ
В списъка за пазаруване най-често влизат облекло, играчки, потребителска електроника, ваучери за пазаруване и др.

Растежът на продажбите по време на празничния сезон в САЩ (периода между Деня на благодарността и Нова година) се очаква да бъде между 2 и 3 процента.

Това показва най-новата прогноза на компанията за посреднически услуги TD Cowen, цитирана от Ройтерс. Според експертите това е понижение спрямо прогнозираното по-рано.

Според Националната асоциация на търговците на дребно за целия празничен сезон тази година клиентите вероятно ще похарчат около 875 долара средно на човек или с около 45 долара повече, отколкото миналата година.

В списъка за пазаруване най-често влизат облекло, играчки, потребителска електроника, ваучери за пазаруване и др.

Очертавайки още по-ясно тази тенденция, повечето търговци на дребно се очаква да намалят наемането на допълнителни служители през периода до края на годината, според най-новите актуални прогнози на Challenger, Gray & Christmas, които бяха публикувани в средата на септември.

В анализа на базираната в Чикаго консултантска компания в областта на човешките ресурси, се посочва, че през последното тримесечие на годината в помощ на търговците ще се включат 410 000 души при 519 000 добавени позиции през същия период на миналата година.

По-актуалните данни на аналитичното подразделение за сектора на търговията на Adobe, показват, че след първия голям ден за покупки от празничния сезон - Деня на благодарността, има повече поводи за оптимизъм.

На "Черния петък" тази година реализираните онлайн продажби възлизат на 7,3 млрд. долара, което е със 7,4 на сто повече спрямо същия период на миналата година. Тогава през цялото денонощие бяха похарчени 9,12 млрд. долара, което представляваше ръст от 2,3 на сто спрямо излязлото от джоба на потребителите през 2021 година.

Етикети:
САЩ, търговия, продажби, пазаруване
Още от Свят