Инфлацията коригира бюджета за празничния сезон

Предлагането на по-широка гама от опции за плащане в навечерието на празничния сезон е жизненоважно както за големи, така и за малки онлайн бизнеси. Въпреки продължаващата популярност на традиционните методи на плащане като дебитни карти (67%) и кредитни карти (50%) за празнично пазаруване, има забележима промяна към алтернативни методи на плащане, показват резултатите от проучване на компанията Paysafe.
Например, 48% от потребителите предпочитат дигиталните портфейли, когато пазаруват онлайн по време на празничния сезон, като 41% редовно използват банкови преводи, а 25% възприемат онлайн решенията за плащане в брой, известни също като eCash.
eCash изглежда особено популярен в Перу (36%) и Бразилия (31%), докато германците са най-големите потребители на дигитален портфейл (61%).
Проучването обобщава нагласите на 14 500 потребители в Европа, Северна Америка и Латинска Америка, включително и в България.
Как инфлацията влияе на плановете за пазаруване
Увеличените разходи за живот значително ще променят навиците за пазаруване през този празничен сезон, като 81% от потребителите планират да коригират разходите си.
При ограничени бюджети 33% от глобалните потребители планират да харчат по-малко за подаръци, 22% по-малко за храна и напитки и 19% ще харчат по-малко за забавление по време на празничния сезон. Италианците са най-малко склонни да намалят разходите за храна и напитки (14%), а австрийците да ограничат бюджетите си за забавление (13%).
Докато 21% са посочили, че планират да се възползват от сезонни оферти, за да си помогнат в управлението на бюджета си; 20% казват, че са се подготвили за повишените разходи на празничния сезон, като са спестявали по-рано през годината.
Според компанията, финансирала проучването, се наблюдава огромна конкуренция между търговците на дребно, за да се гарантира, че те са крайната дестинация за пазаруване за потребителите. Търговците, които предлагат множество методи на плащане и безпроблемно изживяване при плащане, ще създадат диференциация, ще се погрижат за нови аудитории и ще увеличат процентите на реализация.
Изследването е проведено по поръчка на Paysafe от Sapio Research през октомври 2023 г. и обхваща Обединеното кралство, САЩ, Канада, Германия, Австрия, България, Италия, Перу, Чили, Бразилия, Мексико, Колумбия, Аржентина и Еквадор.
Paysafe е водеща платформа за плащания с годишен обем на транзакциите от над 130 милиарда долара през 2022 г. и приблизително 3300 служители в 12 страни.
Установено е също, че 62% от потребителите биха се отказали от покупка, ако се сблъскат с усложнения при плащането.
Земеделци излизат на пореден протест

Бюджет 2024: Близо 2,5 млрд. лв. са заложени за магистрали, пътища, ВиК проекти и саниране

България се присъедини към Декларацията за тройно увеличаване дела на ядрената енергия

ОИСР: Увеличението на минималната заплата създава рискове за по-устойчива инфлация

Икономическото доверие в ЕС и еврозоната се повишава през ноември

Земеделци излизат на пореден протест

Бюджет 2024: Близо 2,5 млрд. лв. са заложени за магистрали, пътища, ВиК проекти и саниране

Ръст на икономическия растеж на САЩ

България се присъедини към Декларацията за тройно увеличаване дела на ядрената енергия

ОИСР: Увеличението на минималната заплата създава рискове за по-устойчива инфлация


Бюджет 2024: Близо 2,5 млрд. лв. са заложени за магистрали, пътища, ВиК проекти и саниране
