Стани клиент на Fibank без да излизаш от дома си

Като лидер в дигиталното банкиране в България – Fibank (Първа инвестиционна банка) постоянно подобрява клиентското изживяване, като надгражда и разширява своите дигитални решения, които предлага на клиентите.
Още в началото на 2021 г. банката предложи дигитално решение, с което всеки желаещ можеше да стане бързо и лесно неин клиент, както и да открие сметка по изцяло дистанционен начин. Оттогава Fibank продължи да доразвива този процес и днес той вече е по-лесен, по-бърз и интуитивен за клиентите. По този начин Първа инвестиционна банка вече предлага на всеки да стане неин клиент, без да се налага да излиза от дома си. Процесът е изцяло дигитализиран и е необходимо единствено да разполагате с инсталирано приложението My Fibank и достъп до интернет.
Регистрацията отнема само няколко минути. Мобилното приложение My Fibank може да бъде свалено от AppStorе, Google Play или AppGallery. След инсталацията му на смартфон или таблет, потребителят може да се регистрира и да създаде свой профил, като премине през лесен и удобен процес, в края на който получава известие чрез SMS или по електронна поща (e-mail), за неговото успешно приключване. Възможностите, с които ще разполага, за да може да управлява дистанционно личните си финанси, позволяват гъвкавост и удобство в реално време и варират от ежедневни банкови операции до изцяло дигитализиран процес по усвояване на кредити.